måndag 8 augusti 2011

Inlägg 1

Hej! Idag är det Måndag och en strax bara en vecka kvar på sommarlovet. Skönt faktiskt. Jag längtar verkligen tillbaka till mina kompisar, och i år ska jag ju börja högstadiet. Det kommer bli ganska roligt även fast vårat högstadie är väldigt fult. Det ska också bli kul att träffa min nya klass 7C. Vi är 20 elever.

Idag ska jag och Albin in till Borås och spela laserdome. Passar perfekt nu när det regnar mer än vad det någonsin gjort... tror jag. Om jag ska säga det själv så är jag nog väldigt bra på laserdome. Jag kommer nästan alltid 1:st utav alla 15. Ska försöka ta månadsrekordet och vinna femtusen, måste bara vinna 20 matcher i rad först. Lätt... Jag har vunnit massor av frispel och vinner alltid något när jag är där så jag behöver typ inte betala för att spela. Jag spara på mina laserdome poänglistor och har just nu väldigt många :D 

BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar